MoDo Hockey - Apropå Ingenting
« Föregående · 2821598 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Hahaha återigen vi är helt frånkopplade. Två utvisningar och 0 skott på mål efter 8 minuter i en fullsatt arena på en lördag. Återigen släpper vi in första målet och Karlin tänker på pizza på bänken SÅJA!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Hahah, det här är det sjukaste jag sett. Från formstarka hur lång tid som helst till att spela som J18
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Fan nu blir jag orolig att vi kommer in i en svacka i helt fel läge
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee: Alltså vad i hela Helvetica är det där för agerande. Han får bara åka in.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: Vad håller vi på med???
Har alla somnat in och klubborna fyllda med elektrisitet, det är ju knappt björnligeklass på eländet.
Fattar dom inte att matchen betyder något?
SKÄRPNING!!!
Har alla somnat in och klubborna fyllda med elektrisitet, det är ju knappt björnligeklass på eländet.
Fattar dom inte att matchen betyder något?
SKÄRPNING!!!
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Och där kom det så klart. Kommer igenom hur enkelt som helst
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vilken jävla bedrövlig inledning. Inte ett pass som sitter på bladet
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dundee:
Den där utvisningen på Ranta är dock solklar. Bedrövlig start från er, brukar det se ut såhär?
Den där utvisningen på Ranta är dock solklar. Bedrövlig start från er, brukar det se ut såhär?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Vi är inte mycket i offensiv zon, det är vi inte. Leksand bra på att skydda pucken där. Jävla tur vi har Lassi i mål.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
19MoDo21: Är son Leksand har 5 mot 3. Vi kommer ju inte ur zon. Så här överkörda vi är var länge sedan jag såg man var. Vi ska vara otroligt glada det är 0-0. Kunde stått 0-2 redan och det hade varit rättvist deluxe med.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modoitmagnus: ser ut som avbrottet störde MoDo bedrövlig start igen, tur de inte såg pucken under Lassi
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Blake: Varför har alla så svårt att ta emot puckar? Ser helt absurt ut
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modoitmagnus: Det gäller att rida ut den här stormen. Luktar dock 0-1 snart
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kan nån tala om för laget att matchen har börjat?
Herregud vakna nu!
Herregud vakna nu!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonathanF: Onödigt ändå av Lassi att göra glidrörelsen bakåt, skärpning!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
JonathanF: Skulle inte ens fått PP till att börja med så. Kommer ej bli mål
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Leksand kommer igenom så enkelt gång efter gång. Beklämmande dålig defensiv vi har.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Om 5 minuter gnäller målisen men då av MoDos bländande anfallsspel!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74: Det där kunde väl målvakten kläckt ur sig innan nedsläpp?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille:
HAHA aldrig varit med om men det måste ju ändå ses som ett problem men framförallt borde man ju justerat detta innan nedsläpp
HAHA aldrig varit med om men det måste ju ändå ses som ett problem men framförallt borde man ju justerat detta innan nedsläpp
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Typiskt att deras målis är en sån där som vågar säga till
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
S-vikaren: Ser ut att vara rätt trött stämning i arenan. Kom igen nu MoDo
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Experter.. Gissar lika mycket som en random supporter.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tittat i min spåkula, Leksand vinner med 4 - 2
Nu har jag kinxat ;)
Nu har jag kinxat ;)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KRB: Vad fan läser jag? Kenttä som väl dubbats till Jesus i södra Västerbotten tar in en back med -20 i Alpligan, för att spetsa till bygget nu inför slutspelet. 😂😂
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
M Horava:
Jag tror vi vinner enkelt i kväll, Lassi kommer att storspela och laget är i toppform
Det kändes som de flesta hade förväntat sig en tuff match senast mot Frölunda, det går inte att vinna alla matcher och när förlusten ändå på förhand skulle komma blev det lägligt att vila Lassi!?
Laget i övrigt gick inte heller på maxvilja matchen igenom!?
Jag tror på en klar seger!
Jag tror vi vinner enkelt i kväll, Lassi kommer att storspela och laget är i toppform
Det kändes som de flesta hade förväntat sig en tuff match senast mot Frölunda, det går inte att vinna alla matcher och när förlusten ändå på förhand skulle komma blev det lägligt att vila Lassi!?
Laget i övrigt gick inte heller på maxvilja matchen igenom!?
Jag tror på en klar seger!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Har nu bytt från dom två efter hänga brudarna till en brud som är MODO IT istället, känns bra !!!!
+ 1
« Föregående · 2821598 · Nästa »