« Föregående · 2986600 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly season
JoJo2613: Borde gå stenhårt för Jimmie Jansson Lorek i Västerås, de kan ta Hallin på lån fram tills deras säsong är över.
+ 1
Sv: Silly season
JoJo2613: Vore perfekt för MoDo och Edvin! Hoppas nu bara att Hinken vevar in nån sista 3 dagarna. Trötta Swett får gärna vara en bricka i dealarna.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Bad_Brett: När jag förut hade råd att hänga i baren som glad 36-åring så blev man tafsad på av både 24- och 48-åriga damer. Ingen av dem gillade hockey. Skönt.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Knafus: Vädret i Florida skojar man inte bort, bra delstat dessutom.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Vikingmodo : Förstår inte att flera skriver att han kommer stanna kvar i Florida efter karriären. Nu har ju Hedman sagt att han ska flytta hem till Ö-vik flera gånger så fort som karriären är klar där borta, t ex i Expressenintervjun från 12 augusti 2021 när han vunnit guldpucken. "Kärleken till Ö-vik är väldigt stor. Allt finns här, staden är av perfekt storlek och sommaren med skärgården är det finaste som finns. Det är här jag är född och här jag kommer bo när jag är klar där borta".
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Costanza: Född 74 och haft många roliga helger i Umeå. Grym stad!
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Bad_Brett: Börjar fatta varför jag inte blir kallad på intervju med mina 51 år när HR-kärringar styr. Om de bara visste hur snygg jag var vid 22.
+ 2
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Knafus: Umeå funkar för mig. Hamnade bredvid en tjej från Venezuela på bussen. Trevligt 5 min snack,
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Costanza: det finns tjejer! I varierande åldrar! Pantertanter!
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
k1m: : Ja, det här får väl stå för ni amerika-älskare. Själv skulle du inte ens kunna betala mig för att flytta till det där skitlandet. Sämre i precis varenda aspekt.
Du har helt rätt i det du skriver. Jag gillar inte det landet. Men Hedman gör det säkert.
Du har helt rätt i det du skriver. Jag gillar inte det landet. Men Hedman gör det säkert.
Sv: Silly season
Vargen: Alltid på plats, tror jag missat 2? hemma matcher senaste 3 åren på grund av sjukdom annars har man varit där!
+ 2
Sv: Silly season
Smurfen: Hoppas detta bidrar till att fler skrotar det veka tankesättet att laget ska förtjäna publiken på plats. Är man en supporter är föreningen mer än bara individerna som spelar denna säsong.
+ 4
Sv: Silly season
Tarasov: Känns som att Hinken har nåt på G i Italien. Vad ska vi gissa på? 3 dar kvar till fönstret. Borde bli KÖP..
Sv: Silly season
+ 12
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Zource: Är det bara jag som glömt bort Karlin. Pucken ska hur som helst in i Kryllan.
+ 2
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Costanza: Imponerad över att Hinken värvade en andramålvakt. Vad kommer härnäst? En materialare från Rovaniemi?
+ 1
Sv: Silly season
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Bad_Brett: MoDo är världens största klubb. Det tar vi med oss. Glömde hylla röda väggen på Hovet. Alltid imponerad.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Bad_Brett: Bäckström uttalade sig aldrig som Hedman gjort i media. Och för den delen, det var många som trodde att Bäckström skulle återvända. Det var ett odödligt återkommande ämne på X i flera år att folk hörde att han gör comeback innan han faktiskt tillslut gjorde det.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Vargen: Det handlar bara om att hans uttalanden i media inte stämmer överens med det jag har hört privat. Sedan kan saker å ting såklart förändras över tid, men som sagt, jag blir inte förvånad ifall han väljer att köra ett par år i MoDo.
Vem trodde att Bäckström skulle göra comeback i Brynäs för ett år sedan...?
Vem trodde att Bäckström skulle göra comeback i Brynäs för ett år sedan...?
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Bad_Brett: Hoppet är det sista som lämnar en och förnekelse at it’s finest 😅
Men jag kan förstå det oxå. Whatever makes your boat float. Att MoDo producerar spelare från Ö-vik som aldrig återvänder från NHL igen är faktiskt ett stort flex i sig.
Men jag kan förstå det oxå. Whatever makes your boat float. Att MoDo producerar spelare från Ö-vik som aldrig återvänder från NHL igen är faktiskt ett stort flex i sig.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Silly: Tja, vi får väl se. Jag tror att han kommer lira i MoDo igen.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Silly: Victor kommer inte bo kvar i Tampa. Han flyttar hem till Sverige.
2 år i MoDo tror jag det blir.
2 år i MoDo tror jag det blir.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Silly: fortfarande inget?!
Här har man scrollat igenom och förväntat sig en grön ridå av inlägg om dickinsson, berhardt eller wernblom och så får man en riktig genomkörare av Floridas väderlek och en å annan beskrivning av hur en familj fungerar - helvete då.
Här har man scrollat igenom och förväntat sig en grön ridå av inlägg om dickinsson, berhardt eller wernblom och så får man en riktig genomkörare av Floridas väderlek och en å annan beskrivning av hur en familj fungerar - helvete då.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Vikingmodo :
Han kommer bo kvar i Tampa efer karriären har han sagt!
Han vill vara kvar inom organisationen.
Han kommer bo kvar i Tampa efer karriären har han sagt!
Han vill vara kvar inom organisationen.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
Vikingmodo : du har 100% inga egna barn haha. "Det där med rotandet är bara en ursäkt", herregud.
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
sundsasen:
Ja man minns hur galna folk blev på Sedinarna. Som att ta oss till två SM-finaler inte vore nog.
Ja man minns hur galna folk blev på Sedinarna. Som att ta oss till två SM-finaler inte vore nog.
+ 1
Sv: AIK - MoDo Hockey : 2026-02-10
sundsasen: Jadu. Jag tycker man aldrig ska säga aldrig. Sätts saker i rullning vet man aldrig vad som händer. Om Modo om fyra år ett topplag i SHL med Ullmark, Victor Olofsson, (Kempe?), mfl samtidigt som Hedman haft det tufft i Tampa, vem vet hur hans tankar kommer vara då? Jävligt hypotetiskt scenario ja men vafan.
Sen håller jag det som mer sannolikt att han stannar för gott där borta men på fyra år kan mycket hända.
Sen håller jag det som mer sannolikt att han stannar för gott där borta men på fyra år kan mycket hända.
+ 1
« Föregående · 2986600 · Nästa »


men det blev fort men fel🤣