Gustafsson: I förstaläget? Var klar etta men var sugen på att köra lite rumpkjamiz
Inlägg: 1342032
Svarskommentarer
Sv: AIK - MODO Hockey Hovet 2011-01-29, kl 16:00
Hur faaan kan det inte bli knätackling när AIK-spelaren skadar Nagy?