Inlägg: 1380382
Svarskommentarer
Sv: Daniel och Henrik Sedin - Twins on fire!
Olle: Jag har sett nästan alla slutspelsmatcher och min syn på saken är den att mot Chicago som är ett grymt bra gäng så var sedinarna inte speciellt bra, man gjorde en del poäng men var även inne på många bakåt.
Nu lyckades nucks vinna med minsta möjliga marginal tack vare kolektivet.
I serien mot countrylaget så har sedinarna steppat upp ordentligt och har spelat bra men dom har fortfarande en bit kvar till maxformen, här har även luoluo mm. Steppat upp rejält och jag tycker nucks var klart bättre och är nu vidare mot sharks tror jag väl att det var om jag minns rätt!
Jag fårstår ditt dumsnutresonemang men jag tror inte på de, vancouverpubliken är grymt krävande speciellt efter en grundserieseger men man kan inte hänga ut 1-2 pers när dom trots allt har gjort poäng i nästan varje match, visst kan man önska mer och jag tror vi kommer få se ännu hetare tvillingar nu när det börjar dra ihop sig på allvar!
Nu lyckades nucks vinna med minsta möjliga marginal tack vare kolektivet.
I serien mot countrylaget så har sedinarna steppat upp ordentligt och har spelat bra men dom har fortfarande en bit kvar till maxformen, här har även luoluo mm. Steppat upp rejält och jag tycker nucks var klart bättre och är nu vidare mot sharks tror jag väl att det var om jag minns rätt!
Jag fårstår ditt dumsnutresonemang men jag tror inte på de, vancouverpubliken är grymt krävande speciellt efter en grundserieseger men man kan inte hänga ut 1-2 pers när dom trots allt har gjort poäng i nästan varje match, visst kan man önska mer och jag tror vi kommer få se ännu hetare tvillingar nu när det börjar dra ihop sig på allvar!
Jag är faktiskt grymt imponerad av spelare som Edler KeSler och Bieksa som tar stort ansvar när sedinarna inte riktigt lyckats. Jag trodde inte att canucks skulle vinna många matcher med tanke på sedinarnas spel och det säger jag inte för att reta upp någon.