Pettan: De var som fan.
Inlägg: 1384130
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2011/2012
Tycker det känns som att vi har en bra grupp av juniorer på väg upp i A-laget.
"Vem av juniorerna tror du har störst chans att ta en plats i vinter?
- Svårt att säga, tror att den som tränar mest i sommar kommer att ha bäst förutsättningar för att ta en plats i laget."
"Vem av juniorerna tror du har störst chans att ta en plats i vinter?
- Svårt att säga, tror att den som tränar mest i sommar kommer att ha bäst förutsättningar för att ta en plats i laget."