Sawchuk: Varför producerar inte våran stjärna då?? Samuelsson har varit sämst i de första matcher förutan kanske idag då.. Tycker du de är rätt att sätta våran bästa spelare med våran sämsta och 17 åring och madsen som Max är en 3:e kjedjespelare?
Inlägg: 1403715
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Berka: Det här kändes som en repris på Frölunda matchen förra Torsdagen ..
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Berka:
Jag tycker absolut att det är en felkomponerad kedja. Tycker dock att Samuelsson bidrog mer än de flesta andra idag. Att han får skit idag för matcher han spelat tidigare är inte rättvist.
Många andra som var totalt anonyma idag som förtjänar mer skit. Vart var våra energispelare som skulle vara i ansiktet på Frisk? Hedman har fått för sig att han är en finlirare och Madsen åker ju skridskor snyggt i varje fall. K-Fop?
Jag tycker absolut att det är en felkomponerad kedja. Tycker dock att Samuelsson bidrog mer än de flesta andra idag. Att han får skit idag för matcher han spelat tidigare är inte rättvist.
Många andra som var totalt anonyma idag som förtjänar mer skit. Vart var våra energispelare som skulle vara i ansiktet på Frisk? Hedman har fått för sig att han är en finlirare och Madsen åker ju skridskor snyggt i varje fall. K-Fop?
Redigerad kommentar