Inlägg: 1403771
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Nikki Nine:
haha, ja det vette fan. Skulle nog vilja ge Hannula en chans till.
Så här tror jag jag skulle gjort
Hmmmmmm. Får fan inte ihop något bra just nu.
Känns som vi saknar en center
haha, ja det vette fan. Skulle nog vilja ge Hannula en chans till.
Så här tror jag jag skulle gjort
Hmmmmmm. Får fan inte ihop något bra just nu.
Känns som vi saknar en center
Vilka ska Dicken belastas med då?