Sawchuk: Kan vi inte slå aik som är ett skitlag på hemmaplan då kan vi glömma slutspel!
Inlägg: 1403777
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Berka:
Fast vi kan ju slå Djurgården som är ett topplag på bortaplan?
Kamma dig.
Fast vi kan ju slå Djurgården som är ett topplag på bortaplan?
Kamma dig.
+ 2