Inlägg: 1403799
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - AIK 2011-09-22
Berka:
Men du, vänta lite här. Du såg väl inte ens matchen, ändå är du den som slår hårdast på djungeltrumman? Det har gått TRE matcher. Ingen här inne vet var Modos nivå ligger. Kanske är nivån den vi såg idag. Kanske är nivån den vi såg mot DIF. Kanske är den nånstans mitt emellan.
Sen när blev DIF inte ett topplag? Vi har en serie där vi har en fem-sex riktiga topplag, då räknar jag in FBK, HV, SAIK, LHC och DIF. Dessutom har vi LHF, BIF och FHC som ligger och lurar. Den åttan till slutspel känns ganska säkert.
Men du, vänta lite här. Du såg väl inte ens matchen, ändå är du den som slår hårdast på djungeltrumman? Det har gått TRE matcher. Ingen här inne vet var Modos nivå ligger. Kanske är nivån den vi såg idag. Kanske är nivån den vi såg mot DIF. Kanske är den nånstans mitt emellan.
Sen när blev DIF inte ett topplag? Vi har en serie där vi har en fem-sex riktiga topplag, då räknar jag in FBK, HV, SAIK, LHC och DIF. Dessutom har vi LHF, BIF och FHC som ligger och lurar. Den åttan till slutspel känns ganska säkert.
Jag har redan börjat tappa förtroende för uffe, spontant känns det som att jag skulle kunna coacha laget till större framgång!
Schremp,susse,danielsson
Axelsson,andersson,hannula
Nyström,byström,skröder
Westin,kfop,hedman