NuMo: Hade inte klagat om det där blivit minst 2+10
Inlägg: 1410324
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 111006
supertrött: Matchstraff skulle varit för tufft, men det kändes som en solklar 2+10.
Väldigt vad backarna backar när Skellefteå kommer med fart. Det blir ju livsfarligt varje gång.
Samuelsson jr aningen yr i senaste bytet.
Väldigt vad backarna backar när Skellefteå kommer med fart. Det blir ju livsfarligt varje gång.
Samuelsson jr aningen yr i senaste bytet.
Sv: MoDo - Skellefteå 111006
supertrött: Domarnas spontana var ju att inte plocka honom, vilket kändes konstigt. Annars brukar de ju fega ur och hitta på en utvisning när de missat.