Inlägg: 1423729
Svarskommentarer
Sv: Färjestad BK - MODO Hockey 2011-11-05
Bad_Brett:
Får vi bara in några nyförvärv efter uppehållet finns goda chanser att knipa en 10:e plats. Jag är tämligen säker på att Timrå kommer sluta sist.
Får vi bara in några nyförvärv efter uppehållet finns goda chanser att knipa en 10:e plats. Jag är tämligen säker på att Timrå kommer sluta sist.
Sv: Färjestad BK - MODO Hockey 2011-11-05
Bad_Brett: Men det positiva är väl att det i år inte finns någon form som kan få en svacka efter landskampsuppehållet.
+ 3
Sv: Färjestad BK - MODO Hockey 2011-11-05
Bad_Brett:
Jag är absolut inte förvånad, bara jävligt förbannad.
Jag är absolut inte förvånad, bara jävligt förbannad.
Det som fascinerar mig är att vissa tycks vara förvånade över att det går så dåligt. Jag tyckte att det var uppenbart redan i somras hur illa det skulle gå. Bortsett från några intressanta nuförvärv på juniorsidan (Krüger, Hari), kändes laget otroligt felkomponerat.