zigge: Ska dom måla? De åker alltså inte med till Övik utan får stanna hemma och måla lite spånskivor istället. Hedin har väl fortfarande någon sopskyffel som han basar över.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteFöljande fel har inträffat:
Inlägget finns inte