Inlägg: 1454489
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Timrå IK 2012-01-05
Måste säga att Schremp är rent bedrövligt dålig tyvärr... Att skicka börjar bli ett alternativ tkr t.o.m. jag.
Bra julbord på Bruks i julas :)