Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1470897
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Västra Frölunda 2012-02-27
Poffa: Viktigaste i kvällens match är att när klockan slår om till 60:00 så har Modo gjort fler mål än Frölunda. Om man sen gör det genom att stoppa Pettersson, störa Andersen eller pilla Joel i örat, de skiter jag i.
Forza Modo!
Forza Modo!
+ 1
Sv: MoDo - Västra Frölunda 2012-02-27
Poffa:
Nu dyker det upp ett hot till hos Frölunda,då Kahnberg gör comeback ikväll.
Jag sätter på mej Modokepsen ikväll,och ska försöka vara lika enögd som bara en Modoit kan vara.
Heja Modo.
Nu dyker det upp ett hot till hos Frölunda,då Kahnberg gör comeback ikväll.
Jag sätter på mej Modokepsen ikväll,och ska försöka vara lika enögd som bara en Modoit kan vara.
Heja Modo.
+ 2
Fredrik Pettersson har gjort 7p på senaste fem matcherna. Det har Skröder också. Det är inte Pettersson jag är rädd för inför kvällen, iaf inte så rädd att han behöver någon form av specialbevakning eller punktning.
Nä, det viktigaste är att få hål på Andersen, en mycket svårare uppgift än att hålla Petterssons produktion till ett minimum.