Inlägg: 1528572
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey – Brynäs 121019 kl 19:00
Jag är mest orolig för hur det gick med skröder, otäck smäll. Hoppas det gått bra och att han snart är tillbaka i spel. Mina tankar är hos skröders anhöriga.
+ 1
Sv: MODO Hockey – Brynäs 121019 kl 19:00
Berka: Jag antar att det blev matchstraff för Lavander och Stehlik. Lika bra att de kunde ha fått gjort upp tills de var nöjda.
Sv: MODO Hockey – Brynäs 121019 kl 19:00
Berka:Förstår Djoos förvåning. De har ju hakat likadant hela matchen, så varför åkte han ut nu???
+ 3
Monno: Vad blev det av allt detta?
427 utvisningar å spel 3 mot 3 ? ;) Nämen det hördes som att det var struligt å rörigt, med domslut å annat!