Inlägg: 1534355
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Skellefteå 121115
Bad_Brett: Vi har inget som ens liknar uppspel. Oerhört att ens ta oss ur egen zon eftersom vi står still och duttar. Vart är farten?
Sv: MoDo - Skellefteå 121115
Bad_Brett: Jag tycker inte sundström förtjänar istid öht just nu!
ska vi tro att skottsta. lär sluta typ 5-25 eller nått efter första
Patrik Källstr:
Jag tycker inte att Spina förtjänar sin istid i dagsläget, utan skulle mycket hellre se att Hari eller någon annan fick den. Efter att ha klarat två minuter 3-mot-5 får man inte slarva som han gjorde, men tyvärr är det inte första gången.
I början kompenserade han misstagen genom att göra en del mål, men i dagsläget är han tyvärr ingenting mer än en säkerhetsrisk.