Inlägg: 1570466
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Sawchuk: agree, kousa visar ingenting som tilltalar mig!
Det värsta är att han verkar sakna spelförståelse vilket gör Att hans agerande ofta blir avgörande!
Det värsta är att han verkar sakna spelförståelse vilket gör Att hans agerande ofta blir avgörande!
Sv: Kvartsfinalserie match 4 (The turnaround)
Sawchuk:
PP för FBK, ska vi gissa att Lee skjuter på domaren och in i mål den här gången?
J F K:
Spelar fan ingen roll, Kousa är för dålig.