bj21: Poffa finns ju på Twitter, jag tror att Björn W gör det med. Hur är det med Hellge, nån som vet om han finns där med?
Inlägg: 1582206
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Petey21:
Jodå, de är där alla tre men deras fantastiska modoalster går liksom inte ihop med 140-tecken! ;-)
+ 1