+ 1
Inlägg: 1608074
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Carl Lejonkräk: Måste ju faktiskt hålla med dig, vendettan mellan Berka & JFK har blivit väldigt jobbig o seeeg , så snälla ni SLUTA, gräv ned stridsyxan o vänd blad, som Knugen skulle sagt! Att hålla på o briljera vem som har mest hockey-kunskap, finner iaf jag vara barnsligt o utan vikt för oss andra. Jag vill diskutera Hockey, ffa MoDo-anknutet här, o inte vem som är "bäst" soff-coach! Sen kan man ju ha åsikter uppåt väggarna ibland ändå, utan personangrepp.
+ 2
När det gäller dig och Berka så borde ni helt enkelt släppa tjafset och gå vidare, alternativt köra via privata meddelanden eller bubblor. Vem som kan mest om hockey är väl inte så viktigt?