Inlägg: 1611221
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 2013/2014
Monno: Vore jobbigt om tidningar och framtida arbetsgivare nu skulle dra upp grejer man gjorde vid 18 års ålder: "Nye chefen Icing-Ove har förutom ett jävligt konstigt namn, ett skandalartat förflutet. 1992 var han kaxig och drack ett antal tequila för mycket på nattklubben Cecilias i Örnsköldsvik, juckade på dansgolvet och var allmänt omogen" :-)
+ 2
Sv: RE-building the future 2013/2014
Monno:
Bättre att Kempe sumpar lägen, än sumpar lägen att sumpa lägen. Han behöver bara öva mer på avsluten, så ska det lossna för grabben. Hoppas jag.
Kempe är ju en annan historia. Finns väl ingen i MoDo som skapar så många målchanser som honom? Samtidigt sumpar han ju ALLT...