Sv: DIF-Modo
Gusse:västerås har haft ett bra lag flera år och har varit i toppen men när det vart kvalserien då var dom inte lika bra.Conny spelade med örebro förra säsongen och han  var inte bra nog för shl, han gjorde typ 10 poäng