modomille: Tänkte precis såhär som svar till Offsaida, Modo tog väldigt sällan spelare från andra shl klubbar eller ens Spelare som spelat i allsvenska A-lag utan man har tagit in dom före eller under pågående gymnasieperiod i unga år, det känns som en väldig skillnad eftersom då handlar det inte om pengar utan om ren utbildning, Frölunda lägger störts budget på att värva talanger och sen tycker man att man är unik med sin utveckling.
+ 1