Inlägg: 1835501
Svarskommentarer
Sv: Modo Försäsongsmatcher 17/18
MorganaLefaey:
Tror Alba hamna i 4:e för att ge dem lite stadga. Intervju m Molin
Tror Alba hamna i 4:e för att ge dem lite stadga. Intervju m Molin
Hur blir det om han blir borta långvarigt? Modo skrev väl kontrakt medans han var skadad. Går ändå försäkringen in i så fall, eller får Modo betala hela kosingen.
Ser ändå ganska ok ut på backsidan ändå måste jag säga.
När Enström kommer åter så ska nog inte Hedman känna sig allt för säker.
Om Tim utvecklas så bör vi ha 3st slagkraftiga formationer. Ser onekligen helt ok ut. Hade dock trott att Alba som visade mest förra säsongen skulle vara den som fick chansen i den formationen.