1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508021 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1922851

Sv: Västerås - Modo
Webmaster: VIK är mycket rappare och kör ifrån oss i offensiven, vi står och tittar på känn det som.
Boxplay kass och pp lika dåligt som vanligt.

Man undrar vilket lag som kommer från Div 1???
Karlkvists skridskoåkning ser ut som om han åker i tjockolja o dessutom bara slår massa omöjliga flippass.
Sätt på bänken ett antal matcher tack!

Svarskommentarer

Sv: Västerås - Modo
Robin Ztorken L: var fan inte ens en två den utvisningen tycker jag! Men vafan är det med modo kan det släppa? Vi kan ju inte värva spelare varje år som inte klarar press? Trots skitreultat hoppas jag att de inte de rör hellqvist

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB