Nucky: Ja Enström har alltid varit underskattad. Dock så tar han för sig alldeles för lite. Han känner nog att han måste ta defensiven för annars skiter det sig, Men han behöver spela mer offensivt ibland. Som när vi ligger under. Man ser ju glimtar utav hans offensiva kapacitet men det händer allt för sällan. Känns som att han spelade mer offensivt i höstas.
+ 3