1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507902 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 1954891

Sv: Modo - Västerås
modomille: Det är ju inte första gången man resonerar så direkt. Svartvadet skulle ju också lära sig med tiden. Freddan är ju från orten och brinner för hockeyn men jag hoppas han stannar i TIK.

Svarskommentarer

Sv: Modo - Västerås
Nieminen: Det där var ju dock ett rätt så dåligt exempel, titta upp vad Svartvadet gjorde innan han fick jobbet som GM så kommer du förstå.

Sv: Modo - Västerås
Nieminen:
Undrar vad man menar med ”brinner för hockey”, säger inte alla det.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB