MorganaLefaey: Alltså klarar man kvart, semi och final så år man värdiga vinnare tycker jag. I en serie då kan resultaten dessutom påverkas av att lag är avsågade och då kan förutsättningarna bli olika. Slutspelssträd är helt ok ur rättvisesynpunkt.
+ 2