Rytter: Alldeles riktigt, dessutom brukar en del lag passa sämre för något lag och bli utslagna men under en hel serie så blir det mer rättvist där alla möter alla. Domarna har ju också den benägenheten att tillåta mer i slutspel än serien och det brukar gynna ”grishockeyn” mer.
+ 1