Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Patrik Östlund:
Det var ju dock vi som slog ut oss själva skulle jag säga. Sen hatar väll dem flesta Leksand pga hur er kommun har agerat, att ni slapp kvala pga Corona och nu det här med Björn.