Bad_Brett: Man har spelat 50 omgångar och man har fortfarande ett värdelöst försvarsspel hur är det möjligt?
Inlägg: 2307529
Svarskommentarer
Sv: MoDo vs AIK 220309
DrCox: Skulle inte säga att vårat försvarsspel är värdelöst men ja det lämnar en del att önska, för många backar som inte har defensiven som sin styrka där har du svaret.
I semi och i en eventuell final så måste vi nästan spela på fyra backar om det ska gå vägen, Bernhardt & Ingman, Wahlberg & Folin bör kunna göra jobbet.
I semi och i en eventuell final så måste vi nästan spela på fyra backar om det ska gå vägen, Bernhardt & Ingman, Wahlberg & Folin bör kunna göra jobbet.
+ 1