Bad_Brett: Oj vad jag önskar att det skulle lossna för Jelisejevs. Han har så grymt mycket hockey i sig och gör mycket extremt bra utan att få sätta dit en puck. Förvisso har han en del assistpoäng, typ på alla mål som den kedjan gjort.
+ 7