+ 1
Inlägg: 2505856
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Alldeles oavsett är det pinsamt uselt att släppa in mål i det tempo vi gör i bp. Tänk när/om vi möter bättre lag
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: De spelar väldigt aggressivt, men tappar mycket folk. Borde dyka upp väldigt många chanser även framöver.
Dessutom tror jag att de kommer bli rejält trötta om vi låter pucken göra jobbet.
Dessutom tror jag att de kommer bli rejält trötta om vi låter pucken göra jobbet.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Våra backar måste bara börja boxa ut i PP nu låter dom AIK spelarna stå rätt framför näsan på Tex.
Dvs skymma målvakten.
Men det ska ju inte ens vara BP då de låyrr bli att blåsa för hjälmavdragningen.
Men så här långt så är det en match där de inte är 1cm ifrån o hänger på våra spelare. Så vi borde få ut mer av våra producerande lirare.