Vad skulle hända om djurgårdens myrenberg går sönder nu i tredje perioden och dom inte har någon resverv?
Inlägg: 2520892
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dansken 29: Någon utespelare får hoppa in. Vi tog ju och anmälde Maceij Szwoch som backup minns jag en match men han behövde inte hoppa in. Alla anmälda till matchen får spela