Inlägg: 2603986
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Det finns absolut en poäng i att inte svälla administrationen innan man är ett etablerat SHL-lag. Nu tyder väldigt lite på det, men skulle vi åka ur är det inte särskilt roligt om hela fallskärmen går till att avveckla personer man nyanställt.
har han sysslat med mycket admin så vore det kanon, så kan hinken göra det han tycker är kul och att jaa kan bidra med sina tyska kontakter också