+ 2
Inlägg: 2603991
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9315}: Jag får för mig att Jonas Holmström fungerar ganska mycket som en analytiker. Om man lägger det på en assisterande sportchef eller assisterande tränare är väl viket som för mig.
+ 1
färjestad verkar förvisso inte ha någon assisterande i den utsträckningen men värvade han från hockeylabbet på cmore. frölunda verkar ha en tidigare agent som assisterande sportchef och dom har också en analytiker, skellefteå har nån okänd sports manager och en analytiker
helt klart en god idé att hålla det så slimmat som möjligt så länge det går och det vore alldeles för mycket tror jag med en assisterande och en analytiker, så det är frågan om det i så fall går att hitta nån som kan kombinera både och, om det är en väg man vill gå. har egentligen ingen åsikt åt något håll, funkar det för hinken funkar det för mig, tittar bara på hur toppklubbarna har det.
men det får bli ett senare problem, någonting som kanske kan diskuteras till våren om allt faller väl ut