+ 3
Inlägg: 2609484
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Vårat spel kanske blir för endimensionellt med att bara mosa på med högt tempo och hög forecheck?
Kan tänka mig att Hinken och Karlin vill ha med någon till med hög puckkontroll som kan göra en hel del poäng i pp som är beprövad på shl nivå.
Nu tycker jag att det inte alls har fallit väl ut där han håller pucken i ca 1 sek för länge så han måste göra en alltför svår passning som går hem ca 3av10 ggr.
Hoppas vilan har gjort han gott 🙏
Kan tänka mig att Hinken och Karlin vill ha med någon till med hög puckkontroll som kan göra en hel del poäng i pp som är beprövad på shl nivå.
Nu tycker jag att det inte alls har fallit väl ut där han håller pucken i ca 1 sek för länge så han måste göra en alltför svår passning som går hem ca 3av10 ggr.
Hoppas vilan har gjort han gott 🙏
+ 4
Men han kommer nog aldrig passa i vårt spelsystem tyvärr. Hela hans spel bygger ju på att han vill "pausa" spelet, sen hitta den där magiska passningen.
Medans alla andra spelar med så mycket rörelse det bara går...
Men vem vet, kanske funkar super nu, man kan ju hoppas.