Janne G: Hoppas ni väljer oss i kvarten om vi överlever åttondelen.
Inlägg: 2666511
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Greg P: hoppas det också, jag kommer personligen kräva att få spela , för att ta hand om Rahimi även knätacklaren vet inte vad han heter någon jänkare!!
+ 2