+ 2
Inlägg: 2671080
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Surt sa Fjällräven. Nu laddar vi för nästa säsong.
Men ärligt talat, TIK skulle vi kunna spela jämt mot, Luleå känns långt inne och lag längre uppöver i tabellen känns ännu mer orimligt . Klart det hade blivit lite mer klirr i kassan med fler matcher. Nu tar vi semester och kan ta ner lugnande.
Skönt denna säsong är över och MoDo spelar i SHL även nästa! Eloge till Karlin o Co, vilket jobb!
Forza Modo i medgång motgång! ❤️🤍💚
Men ärligt talat, TIK skulle vi kunna spela jämt mot, Luleå känns långt inne och lag längre uppöver i tabellen känns ännu mer orimligt . Klart det hade blivit lite mer klirr i kassan med fler matcher. Nu tar vi semester och kan ta ner lugnande.
Skönt denna säsong är över och MoDo spelar i SHL även nästa! Eloge till Karlin o Co, vilket jobb!
Forza Modo i medgång motgång! ❤️🤍💚
+ 1

Nu laddar vi popcornmaskinerna och följer HV - Oskarshamn och HA slutspelet. Skönt att följa ångesten från sidan för en gångs skull.