{9315}: Det är lite sött när ni oroar er för vår skull, humor. ;)
Inlägg: 2675150
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Herminator: Det är väl ingen som oroar sig, mer ett konstaterande
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Herminator: kul om det blir fyra intressanta matcher i serien iallafall...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Herminator: Håller med och själv hoppas jag att det går åt helvete för far & son Kapanen i timrå. ;)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Herminator: Jo, Sannys utspel om att ni har en oerhört oprofessionell organisation känns oroväckande. Vi vill ju ha kvar er i serien och inte behöva vänta på derbyn mot Löven för det kan ta lång tid.
+ 3