modomille: börjar riktigt avslaget första minuten. Upp i nivå nu
Inlägg: 2755998
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
SPOODI: En så viktig match och vi kommer ut på isen som det vore försäsongsmatch, ska man skratta eller gråta?
Om inte Karlin kan vem ska då få fart på eländet, verkar vara som att piska en död häst!
Om inte Karlin kan vem ska då få fart på eländet, verkar vara som att piska en död häst!
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 2024-10-24 Hemma
SPOODI:
Kommentatorn har snöat in.
Var säker på en trippingutvisning så att vi skulle få PP.
Kommentatorn snöar in på tacklingen, detta trots att han ser trippingen i repris.
Han gav sig med tvekan tillslut. Skönt för jag började lacka ur.
Nu fem mot tre. Får vi inte till bra avslut nu så blir man väl avslagen.
Kommentatorn har snöat in.
Var säker på en trippingutvisning så att vi skulle få PP.
Kommentatorn snöar in på tacklingen, detta trots att han ser trippingen i repris.
Han gav sig med tvekan tillslut. Skönt för jag började lacka ur.
Nu fem mot tre. Får vi inte till bra avslut nu så blir man väl avslagen.