Inlägg: 2770493
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Sigge: torsk med 5-1 imorgon om OEE står
Men mer realistiskt känns 8-1 , Lassi släpper in dom 5 första.
Mål av Södergren
Vinst är lika troligt som att elen blir billig i vinter.
För övrigt tror jag vi bara vinner 4 matcher till innan vi blir förnedrade i kvalet.
Förutsatt att inte minst två nyförvärv kommer in.
Trevlig helg
Men mer realistiskt känns 8-1 , Lassi släpper in dom 5 första.
Mål av Södergren
Vinst är lika troligt som att elen blir billig i vinter.
För övrigt tror jag vi bara vinner 4 matcher till innan vi blir förnedrade i kvalet.
Förutsatt att inte minst två nyförvärv kommer in.
Trevlig helg
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Sigge: Frölunda är jäkligt tunga och det kan man ju inte säga att vi är så jag är rädd att det blir som mot Timrå imorgon.
Jag tippar 5-0 förlust imorgon. Laget kommer inte ha en chans att hänga med i Frölundas tempo.