+ 1
Inlägg: 2770577
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
Vikingmodo :
Kanske är så, upplever dock att det stormar mer kring Jasek än vad det gjorde runt Ruohomaa.
Kan å andra sidan bero på lagets kräftgång till viss del.
Jasek känns betydligt mer "cursed" rent spelmässigt.
Men kan ha förträngt Ruohomaa-gate till viss del också, var nog initialt en större favorit hos mig från start också.
Kanske är så, upplever dock att det stormar mer kring Jasek än vad det gjorde runt Ruohomaa.
Kan å andra sidan bero på lagets kräftgång till viss del.
Jasek känns betydligt mer "cursed" rent spelmässigt.
Men kan ha förträngt Ruohomaa-gate till viss del också, var nog initialt en större favorit hos mig från start också.
Annars håller jag med om att Jasek har ingen positiv inverkan alls på truppen. Jag tycker han är okej i boxplay och bra på tekningar men helheten med de här utvisningarna och det här konsekventa letandet efter domarna i varje situation är närmast bisarr.