+ 1
Inlägg: 2905566
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Östersunds IK 25-09-19 Hemma
Nucky:
Haha ja, svårt att få med alla ;-)
Ja, vissa spelare har man ju inte fått se så mycket av under försäsongen, och Swetlikoff är väl en av dem. Men hans aktioner i powerplay var väl exakt det man hade hoppats på när man målade upp hur PP:et skulle se ut i huvudet.
Bengan/VP kändes stabilare än det man sett under försäsongen. Många som snäppade upp.
Haha ja, svårt att få med alla ;-)
Ja, vissa spelare har man ju inte fått se så mycket av under försäsongen, och Swetlikoff är väl en av dem. Men hans aktioner i powerplay var väl exakt det man hade hoppats på när man målade upp hur PP:et skulle se ut i huvudet.
Bengan/VP kändes stabilare än det man sett under försäsongen. Många som snäppade upp.
+ 1
Vi äger området framför mål i båda ändar på ett HELT annat sätt mot ifjol.
ÖIK är såklart inte tuffaste värdemätaren men blev lite positivt överraskad av både Bengan och V.P.
Tycker båda spelar rejält och rätt skaplig med pucken.
Framförallt den sistnämnde måste gjort sin bästa match i MoDo-tröjan.
Sverre kommer f.ö bli en publikfavorit och fullkomligt livsviktig i slutspelet, men det har vi väl redan slagit fast.