+ 11
Inlägg: 2906616
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: grym video. Skulle dock kunna ha en typ "amerikansk reklamröst " för att ge det lilla extra.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: otroligt fin video!
Kul att Vince fick en roll. Där har vi nog en framtida a-lagsspelare i klubben.
Kul att Vince fick en roll. Där har vi nog en framtida a-lagsspelare i klubben.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hompa90: Vi är på en egen nivå. Lite skillnad från Timrås Facebook livesändningar som någon tjomme filmar med sin iPhone 4..
+ 5
Gåshud deluxe, Sundström bilderna, det är så vackert! Sveriges finaste klubb!