Willow: Tyckte det var mer Johan Svensson som hyllade MoDo eftersom Sanny inte hade hunnit sett framförallt videon med Gästrin, men jag kanske missade Sannys ord också
Inlägg: 2906638
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Han berömde Landfors och tyckte att han var en av de absolut bästa. Därmed tycker jag att man kan tolka det som ett beröm till MoDo som använder sig av en av de bästa inom hockeybranschen på det området.