Inlägg: 2906673
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Synden straffar sig själv. Klasen blev ju trots allt skadad i en av matcherna.
PS. Är inte emot att man får ha X antal överåriga och borde gå tillbaka till gamla reglerna imo. Och om ett argt mail blir prejudikat kommer ju alla göra det ändå.
PS. Är inte emot att man får ha X antal överåriga och borde gå tillbaka till gamla reglerna imo. Och om ett argt mail blir prejudikat kommer ju alla göra det ändå.
Djurgården förlorade båda matcherna så ingen större skada skedd.