1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508076 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2906673

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Han har ju rätt i sitt resonemang egentligen spelare som kommer tillbaka från skada borde få spela med j20, så gjorde vi med Tex ju osv. Sen att man medvetet väljer att göra fel är självklart inte okej och klubben bör få ett straff i proportion med brottet (läs typ ett argt mail).
Djurgården förlorade båda matcherna så ingen större skada skedd.

Svarskommentarer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
SPOODI: Synden straffar sig själv. Klasen blev ju trots allt skadad i en av matcherna.

PS. Är inte emot att man får ha X antal överåriga och borde gå tillbaka till gamla reglerna imo. Och om ett argt mail blir prejudikat kommer ju alla göra det ändå.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB