+ 2
Inlägg: 2956778
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen:
Tror vi går mot ett publiksnitt på 4700-4750. Riktigt bra. När vi gick upp senast hade vi 4200. Låter inte så mycket med 500 men räkna 250-300 kr extra i intäkter per åskådare. Förhoppningsvis går vi minst till semi men gärna final så kan vi finansiera en ny satsning.
Tror vi går mot ett publiksnitt på 4700-4750. Riktigt bra. När vi gick upp senast hade vi 4200. Låter inte så mycket med 500 men räkna 250-300 kr extra i intäkter per åskådare. Förhoppningsvis går vi minst till semi men gärna final så kan vi finansiera en ny satsning.
+ 8
Kristian Gahn