Tarasov: Blir alltid kaos då jag går in på forumet, så jag drar mig tillbaka.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 3009579
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Du är alltid ett lyckopiller härinne, men gå in på musiksidan då, så får vi avsluta kvällen, kamrat!
+ 1