1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507843 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 3038694

Sv: Silly Season
Gavelo: Inte ett dugg oväntat. NHL-lagen tenderar att överskatta tidigt utvecklade spelare något enormt.

Till skillnad från LP och Hermansson har inte Gästrin något som får honom att sticka ut. Han är mer väldigt mogen och har få svagheter. Vilket iofs kan öka hans chanser att ta plats i NHL då han kan användas i många olika situationer.

Jag skulle dock inte bli förvånad ifall han blir en Andreas Falk-typ, dvs en riktigt stabil SHL-center som alla vill ha i ett slutspel, men som saknar sexigheten för att bli en riktig stjärna.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season
Bad_Brett: Att man trejdar honom har ju ingenting att göra med att man plötsligt ser honom som en mindre kvalitativ spelare. De vill ju som Bengt skrev verkligen ha den spelare St Louis erbjöd.

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB