Chamez: Jag hoppas inte att man går efter "Mr no show" Jutting utan något bättre. Pengar borde finnas..
Inlägg: 3038720
Svarskommentarer
Sv: Silly Season
modomille: Det finns ju ett par spelare i Colorado Eagles som är lediga. T.j Tynan är en. 34 år gammal men producerar bra och kanske skulle kunna tänka sig ett litet äventyr i Europa?. Känns dock avlägset.
Jason Polin en annan. 27 år och har väl inte lyckats ta sig upp till NHL riktigt. Dyr?
Kanske Mark Senden? Svårt
Jason Polin en annan. 27 år och har väl inte lyckats ta sig upp till NHL riktigt. Dyr?
Kanske Mark Senden? Svårt
Sv: Silly Season
modomille: Finns pengarna så visst. Men jag tror han hade funkat bra. Tror många här inne har glömt att både Dickinson och Woods kom från ECHL med bra poängproduktion och gjorde succé i HA. Och numera har fina roller i SHL. Så varför skulle inte de två hålla måttet? Jag tror det är värre med spelare från Liiga som är en ganska dålig liga enligt mig.